benjilicious

Bu iki fotoyu yüzeysel bir sitede, yukarıdaki başlığın altında buldum. Bariz bir şekilde Mila Kunis’in spordan çıkmış, makyajsız ve özensiz haliyle dalga geçiyordu. Ben de bu fotoları ortada dalga geçecek hiçbir durum göremeyerek sizlerle paylaşıyorum. Spora makyajlı ve fönlü giden kadınları her gördüğümde spor yapmaya değil de koca bulmaya gidiyor gözüyle bakıyorum. Ayrıca sokağa her çıktığında makyaj yapmayan ve rahat giyinen kadınların birer özgüven abidesi olduğunu düşünüyorum.

Ünlü erkek dergisi Esquire’ın bu yıl layık gördüğü ünvanı, Mila bence çoktan hak etti. Gerçekten çok güzel, komik ve izlemesi çok keyifli bir aktris. Her seferinde böyle görünmesini de beklememeliyiz 🙂 :

View original post

Bir Cevap Yazın

